Správa počítačových sítí a serverů
Nároky na specializaci pracovníků v IT, a tedy i na místech správců a administrátorů, jsou značné. Náklady na jejich mzdy, pojištění, vybavení a školení také neustále rostou. Zbavte se této položky v rozpočtu a využijte externí správy sítě
- Správa sítě zahrnuje komplexní servis s garancí 100% funkčnosti hardwaru i softwaru IT sytému zákazníka.
- Systémová podpora - dohled nad síťovým operačním systémem, servery a klientskými stanicemi, správa síťových prvků, síťových periferií a komunikačních systémů
- Softwarová podpora - nastavení a optimalizace síťového operačního systému, instalace softwaru a jeho update, konfigurace aplikací, zálohování, zabezpečení dat a pravidelná aktualizace antivirové ochrany
- Vzdálená správa - okamžité řešení problémů bez nutnosti výjezdu technika, nezávislé na čase dojezdu
- Uživatelská podpora - preventivní péče zajišťovaná pravidelnými návštěvami technika v intervalu dohodnutém ve smlouvě
- Poradenská služba - konzultace problémů a návrhy řešení
- Helpdesk a Hotline - webový, e-mailový a telefonický zákaznický servis
- Vedení dokumentace o fyzické a softwarové konfiguraci ICT
- … a v neposlední řadě také klientská sleva 3-5% na nákup ICT technologií.
JAK ZAČÍT SE SPRÁVOU SÍTĚ?
Před převzetím sítě do správy provedeme důkladný audit stavu - analýzu jednotlivých prvků sítě (topologie, kabeláže, aktivních prvků, serverů, pracovních stanic), kontrolu stavu a licencí softwaru, prověření vnitřní i vnější bezpečnosti sítě, kontrolu funkčnosti UPS, zálohování atd. Na základě zjištěných výsledků zkonsolidujeme stav a navrhneme optimalizaci sítě.
KOLIK SPRÁVA SÍTĚ STOJÍ?
Služba je detailně upravena smlouvou na dobu neurčitou a hradí se formou měsíčního paušálu. Výše paušálu je individuální, závisí na smluvených parametrech a je pro ni rozhodující:
- počet a typ serverů
- počet klientských stanic
- frekvence pravidelných návštěv
- rychlost reakce při servisním zásahu
Představu o ceně služby si lze udělat pomocí našeho kalkulátoru.